سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه تعمیر چرخش ماشین لباسشویی را انجام دهیم ؟

تعمیر لباسشویی یکی از مواردی است که هر یک از افرادی که با ماشین لباسشویی کار می کند به آن نیاز پیدا می کند. برای یافتن راه حل با ما همراه باشید. دستگاه شما برای مخلوط کردن و تمیز کردن لباس باید درام خود را بچرخاند. در حالی که آب از لباس خارج می شود ، درام نیز چرخش می کند (اما سریعتر). اگر طبل به هیچ وجه نمی چرخد ??، ببینید آیا یکی از موارد زیر مشکل را حل می کند یا خیر.

بررسی کنید که درب به درستی بسته شده باشد

یکی از مواردی که باید در تعمیر لباسشویی باید بررسی کنید ان مورد است. اگر ماشین لباسشویی شما تشخیص دهد که درب آن باز است ، دیگر شروع به کار نمی کند. اطمینان حاصل کنید که درب کاملاً بسته است. وسایلی را که در در گرفتار شده اند برداشته و آن را بسته نگه دارید تا اینکه صدای قفل شدن را بشنوید.

اطمینان حاصل کنید که بار به طور مساوی توزیع شده است

لباسشویی که به طور ناموزون در طبل توزیع می شود ممکن است باعث آسیب به ماشین لباسشویی شما شود. برای جلوگیری از این امر ، ماشین های لباسشویی بوش به طور خودکار بار را بررسی می کنند.

وسایل جاذب مانند فرش و پتو عموماً علت آن است. برای جلوگیری از بارهای نامتوازن ، وسایل بزرگ مانند پتو را با حداقل یک مورد سنگین دیگر مانند حوله بزرگ یا پتو دیگر بشویید. اگر طبل چرخش چرخه میانی را متوقف کرد ، سعی کنید دستگاه را متوقف کنید ، آب آن را تخلیه کرده و لباسشویی را دوباره مرتب کنید.

از استفاده زیاد از مواد شوینده خودداری کنید

ممکن است از مواد شوینده بیش از حد یا یک نوع نامناسب برای لوازم خانگی خود استفاده کنید. در این حالت ، ماشین لباسشویی شما چرخه چرخش را متوقف کرده و سعی می کند کف اضافی موجود در درام خود را جذب کند. دستورالعمل های موجود در بسته بندی مواد شوینده را بخوانید تا دریابید که آیا این نوع مناسب ماشین لباسشویی شماست یا خیر. اطمینان حاصل کنید که بیشتر از دوز توصیه شده استفاده نمی کنید.

ببینید آیا آب در طبل باقی مانده است

اگر آب به طور کامل تخلیه نشده باشد چرخه چرخش شروع نمی شود. در تعمیر لباسشویی بوش ، ماشین خود را خاموش کرده و شیلنگ تخلیه و فیلتر پمپ را بررسی کنید. شیلنگ نباید خم یا گرفتگی باشد. در صورت لزوم آن را قفل کنید یا صاف کنید. شیلنگهای نشتی ، سوراخ دار یا زنگ زده را جایگزین کنید. برای جلوگیری از گرفتگی ، هر سه ماه یک بار پمپ تخلیه خود را تمیز کنید.

نقص فنی را در تعمیر چرخش ماشین لباسشویی در نظر بگیرید

ماشین لباسشویی شما ممکن است به دلیل سنبله الکتریکی متوقف شده باشد. دستگاه خود را از برق جدا کنید ، یک دقیقه صبر کنید و دوباره آن را وصل کنید. سعی کنید دوباره برنامه را شروع کنید. اگر این مشکل ادامه یابد ، ماشین لباسشویی شما ممکن است مشکل فنی داشته باشد. اگر به این موضوع شک دارید ، با یک نماینده مجاز خدمات پالیزسرویس تماس بگیرید.

https://palizservice.ir