سفارش تبلیغ
صبا ویژن

4 مورد از بهترین ابزار سئو برای طراحان وب

همپوشانی زیادی بین ابزار سئو وجود دارد، به همین دلیل است که تشخیص اینکه کدام بهترین برای استفاده است، بسیار دشوار است. برای ساده کردن کارها، من 4 ابزار SEO را انتخاب کرده ام که به طور یکپارچه با گردش کار طراحی شما ادغام می شوند و بودجه شما را از بین نمی برند.

شما در حال حاضر ابزارهای زیادی در جعبه ابزار طراحی وب خود دارید، به همین دلیل است که من تمایلی به نوشتن این پست به روشی که برای کپی رایترها و متخصصان سئو می کنم، ندارم. چرا؟ خوب، زیرا به معنای واقعی کلمه ده ها ابزار SEO وجود دارد که می توانید به گردش کار خود اضافه کنید. مگر اینکه به مشتریان قول داده باشید که وب‌سایت‌های آن‌ها برای هر کلمه کلیدی که می‌خواهند برنده شوند به رتبه 1 در نتایج جستجو می‌رسند، دلیلی وجود ندارد که چنین پیچیدگی را به زندگی خود اضافه کنید.

با این حال، شما نمی توانید سئو سایت را کاملا نادیده بگیرید. هیچ کس قرار نیست برای یک طرح میزبانی وب، نام دامنه و خدمات طراحی وب حرفه ای پول خرج کند و در ازای آن انتظار نتیجه ای نداشته باشد. اما قبل از اینکه وب سایت مشتری شما شروع به جذب سرنخ ها و فروش کند، به ترافیک جستجوی ارگانیک نیاز دارد – به همین دلیل است که برای کمک به شما به برخی ابزارها و استراتژی های SEO نیاز دارید.

امروز قصد دارم شما را با بهترین ابزار سئو برای طراحان وب آشنا کنم.

 

Moz: بهترین ابزار SEO Premium

در مورد ابزارهای سئو ممتاز، رقابت بسیار خوبی وجود دارد، اما Moz برنده واضحی است که به طراحان وب مربوط می شود.

یکی از چیزهایی که در استفاده از Moz برای سئو بسیار مفید است این است که با جعبه ابزار رایگان همراه است. چه نیاز به مقدمه ای برای بهینه سازی موتورهای جستجو داشته باشید و چه به سادگی می خواهید یک ابزار سئو ممتاز را امتحان کنید، جعبه ابزار این کار را انجام می دهد.

با ابزار رایگان Moz، می توانید کارهایی مانند:

  • جستجوی کلمات کلیدی ممکن؛
  • رتبه بندی دامنه خود را تجزیه و تحلیل کنید.
  • کلمات کلیدی فعلی خود را (معمولی و مارک دار) مرور کنید.
  • ببینید آیا هر قطعه، بک لینک و موارد دیگر را به دست آورده اید یا خیر.

البته، اگر به Moz Pro ارتقا دهید، به ابزارهای سئو قدرتمندتری دسترسی خواهید داشت، مانند:

  • ممیزی فنی وب سایت؛
  • تجزیه و تحلیل بک لینک؛
  • از دست دادن فرصت های کلمه کلیدی؛
  • استراتژی های سئو محلی؛
  • رتبه بندی SERP برای دسکتاپ، موبایل و محلی.
  • و همه اینها در یک داشبورد بصری گذاشته شده است.

Mangools، Ahrefs و SEMrush همگی گزینه‌های فوق‌العاده‌ای هستند اگر می‌خواهید وب‌سایت‌هایی با رتبه بالاتر بسازید و پیشنهادات سئوی خود را برای مشتریان افزایش دهید. با این حال، همه این‌ها راه‌حل‌های واقعاً ممتازی هستند، بنابراین مگر اینکه آماده استفاده از همه ویژگی‌هایی باشید که این ابزارهای پرداخت به بازی ارائه می‌دهند، احتمالاً ارزش آن را ندارد که کیف پول خود را برای آنها باز کنید.

 

Ubersuggest: بهترین ابزار رایگان SEO

احتمالاً از خود می پرسید که آیا هر یک از ابزارهای پیشرو سئو به صورت رایگان در دسترس هستند یا خیر. تعداد کمی وجود دارد، اما Ubersuggest نیل پاتل با فاصله زیاد بهترین در بین این بستر است.

چیزی که در مورد این ابزار واقعاً خوب است این است که، اگرچه استفاده از آن به اندازه کافی ساده است، اما می‌توانید آن را به روش‌های مختلفی برای خود کار کنید.

به عنوان مثال، می توانید از ابزار ممیزی سایت برای بررسی وب سایت های مشتریان فعلی استفاده کنید. اگر به دنبال شروع کننده مکالمه هستید، این می تواند بلیط شما باشد. شما بینش هایی در مورد اینکه وب سایت آنها از نظر سئو چقدر خوب یا ضعیف عمل کرده است، پیشنهاداتی در مورد چگونگی بهبود دریافت خواهید کرد و حتی می توانید آنها را مشاهده کنید. سرعت سایت در حالی که در آن هستید

همچنین می‌توانید از این ابزار برای تحقیقات و توصیه‌های کلیدواژه اصلی استفاده کنید، که به ویژه در مراحل اولیه برنامه‌ریزی مفید خواهد بود. یا آن را به سطح بعدی ببرید و ارزیابی کنید که در بازارهای رقابتی مشتریان شما چه می‌گذرد.

 

Yoast: بهترین ابزار سئو وردپرس

برای کسانی از شما که با استفاده از وردپرس وب سایت طراحی می کنید، Yoast یک افزونه SEO است که باید داشته باشید.

اگرچه Yoast به برنامه ریزی کلمات کلیدی یا ردیابی بک لینک کمکی نمی کند، به طراحان و نویسندگان وب اجازه می دهد تا صفحه به صفحه بهینه سازی موتور جستجوی خود را بهبود بخشند.

این به شما امکان می دهد یک کلمه کلیدی تمرکز، برچسب عنوان و توضیحات متا را به هر پست یا صفحه اختصاص دهید.
این به شما امکان می‌دهد قطعه جستجوی Google خود را روی دسک‌تاپ و موبایل پیش‌نمایش کنید تا مطمئن شوید همه چیز مطابقت دارد و یک تصویر برجسته وجود دارد.
به صفحه شما امتیاز می دهد که چقدر در مورد کلمه کلیدی شما بهینه شده است.
این صفحه شما را در سایر عوامل سئو مانند طول متن، ویژگی های تغییر تصویر، لینک های داخلی و غیره امتیاز می دهد.
این صفحه شما را در خوانایی نیز امتیاز می دهد.
کارهای بیشتری می توانید با Yoast به عنوان یک طراح وب انجام دهید. می‌توانید از آن برای تولید نقشه‌های سایت، ایجاد تگ‌های Open Graph و کارت توییتر و حتی خودکار کردن نحوه نوشتن ابرداده جستجوی سایت خود استفاده کنید.

 

کنسول جستجوی گوگل: بهترین ابزار تجزیه و تحلیل SEO

شما در حال حاضر از Google Analytics برای بررسی معیارهای کلیدی وب سایت و همچنین تصمیم گیری مبتنی بر داده ها برای بهبود طراحی آینده استفاده می کنید. اما آیا می دانستید که می توانید داده های کنسول جستجوی گوگل را نیز به داشبورد Google Analytics خود اضافه کنید؟

از اینجا می توانید داده ها را در موارد زیر بکشید:

  • ترافیک و عملکرد صفحه فرود؛
  • داده های جغرافیایی خاص؛
  • داده های خاص دستگاه؛
  • جست و جو و نرخ کلیک

با این حال، گوگل آنالیتیکس در ارائه تمام داده های جستجوی خاص که در وب ردیابی می کند به کاربران خود کوتاهی می کند، به همین دلیل است که باید کنسول جستجوی گوگل را به لیست ابزارهای SEO خود اضافه کنید.
از این داشبورد می توانید:

  • نقشه های سایت XML خود را به گوگل ارسال کنید.
  • قابلیت استفاده از موبایل و خطاها را بررسی کنید.
  • به سرعت مشکلات امنیتی یا سرعت را اسکن کنید (سرعت در حال حاضر در نسخه بتا است).
  • نمایش‌ها، رتبه‌بندی‌ها و تعداد کلیک‌های خاص صفحه را مرور کنید.
  • لینک‌های داخلی، بک لینک‌ها، وب‌سایت‌های لینک‌دهنده برتر، و همچنین متنی که برای پیوند دادن به شما استفاده می‌کنند را ردیابی کنید.

اگرچه این ابزار لزوما به شما در برنامه ریزی استراتژی بهینه سازی جستجو کمک نمی کند، اما زمانی که می خواهید عیب یابی کنید که چرا کار سخت شما نتیجه نمی دهد، مکان خوبی است.

 

سایر ابزارهای SEO که طراحان وب باید از آنها استفاده کنند

سئو بیشتر از ایجاد لینک و بهینه سازی کلمات کلیدی است. گوگل هنگام تعیین رتبه یک وب سایت به دنبال سیگنال های اعتماد و اعتبار دیگری نیز می گردد. و به عنوان یک طراح وب، شما در بهترین موقعیت برای مدیریت این سمت از سئو هستید.

در اینجا برخی از ابزارهای SEO که باید علاوه بر موارد بالا استفاده کنید آورده شده است:

گواهی SSL: اگر وب سایتی روی HTTP باشد، این یک جریمه خودکار است. بنابراین، همیشه مطمئن شوید که وب سایت شما یک گواهی SSL نصب کرده است.

میزبانی سریع: سرعت سایت یک معامله بزرگ در طرح همه چیز است – و با کیفیت برنامه و ارائه دهنده میزبانی وب شما شروع می شود. هنگامی که انجام این کار منطقی است، میزبانی خود را با یک CDN و افزونه کش تقویت کنید.

ابزار فشرده‌سازی تصویر: تصاویر با تمام ارزشی که دارند می‌توانند باعث ناراحتی بسیاری برای طراحان وب شوند. با اجرای هر تصویر از طریق ابزار فشرده سازی مانند TinyJPG، می توانید اندازه آنها را از کاهش رتبه وب سایت خود دور نگه دارید.

و، البته، مطمئن شوید که همیشه از ابزارهای طراحی با کیفیت بالا استفاده می کنید و استانداردهای موبایل اول را رعایت می کنید. وقتی یک وب‌سایت قدیمی به نظر می‌رسد، ضعیف اجرا می‌شود و به درستی مدیریت نمی‌شود، گوگل و بازدیدکنندگان شما مطمئناً متوجه آن خواهند شد.

هر آنچه از ابزارهای سئو میخواهید میتوانید لیست کامل آن را در سایت سئو نبض قسمت 0 تا 100 معرفی ابزار سئو پیدا کرده و مطالعه کنید.

http://webnabz.com/the-best-seo-tool-for-web-designers/