سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت روز جو

اگر به دنبال اعلام و نرخ روزانه قیمت جو و قیمت سویا میگردید میتوانید با کمی دقت در این مجموعه تمامی قیمت ها را دنبال نمایید.

سال 98 با توجه وضعیت های اقتصادی پیش آمده در سال قبل یک سالی پر از نوسانات قیمتی در تمامی عرصه های کاری می باشد. یکی از این حوزه های کاری که امروزه با وضعیت نامبسامنی در نرخ های مختلف قیمت دچار مشکل شده است نهاده های دام و طیور و غلات میباشد. بر فرض مثال قیمت جو که وردات آن از کشورهای روس، آرژانتین، رومانی،آلمان، قزاقستان صورت میگیرد با این نوسانات روبه رو شده است در سال 97 به دلیل حابجایی نرخ ارز و بالا کشیدن قیمت های نهاده به خصوص سویا همه به دنبال منبعی برای خرید سویا، ذرت، جو، کنجاله و خوراک هایی با قیمت های مناسب بودند که بتوانند خود را از وضعیت های بد بازار دام و طیور نجات دهند. این موضوع از یک طرف و در طرف دیگر قیمت های گوشت و مرغ هم باعث شد که روند رو به رشد نهاده در کشور به چشم برسد، ما برای حل این مشکل توانستیم با تدبریهای که این مجموعه به کمک دولت اندیشید قیمت های روزانه را به اطلاع مشتریان برسانیم قیمت جو روزانه با توجه به وضعیت های بارگیری به دو صورت نرخ گزاری گردیده است که اولا: قیمت جو زود بارشو و در مرحله بعد قیمت جو با تاخیر که با در نظر گرفت ارز 4200 تومانی اعلام گردیده است.

فروش جو یکی از اقلام مهم در شرکت کیمیا زرین جهان پوشش میباشد. جوهای را که با ارز 4200 وارد کشور میشود را میتوان به جو آلمانی، جو روسی، جو آرژانتینی، جو رومانی، جو قزاق و.. نام برد.

امروز تمامی مرغداران، گاودارن، دامدارن و حتی حوضچه های پرورش ماهی به دنبال خرید جو با قیمت های مناسب و سریع بار میگردند که ما خوشبختانه توانسته ایم این نیاز رابرای تمامی مشتریان تامین کنیم یکی از دلایل کمبود بعضی از محصولات و نهاده ها در کشور به وضعیت اعلام قیمت روزانه نهاده با قیمت های نجومی برمیگردد، توصیه ما این است که قبل از خرید هر محصول تحقیق در مورد آن صورت گیرد که با وضعیت پیش آمده و سو استفاده بعضی از افراد دچار مشکل و قیمتهای وسوسه کننده نشوید.

https://kimiyazarrin.com