سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت صنایع غذایی هند در این سال مالی 10 میلیون تن گندم به مصرف ک

زنجیره ای از سهام عظیم ، FCI دولتی تصمیم گرفته است که در این سال مالی 10 میلیون تن گندم به مصرف کنندگان عمده بفروشد ، که بیش از 40 درصد بیشتر از سال قبل است ، طبق یک دستور دولت.
دولت برای سه ایالت اصلی فروش گندم - پنجاب ، هاریانا و مادیا پرادش ، گندم را با قیمت پایه 2080 روپیه در هر کیلوگرم در نظر گرفته است ، در حالی که برای سایر کشورها هزینه بار در Ex-Ludhiana به نرخ پایه اضافه می شود.شرکت غذایی هند (FCI) ، آژانس گره ای دولت برای خرید و توزیع غلات ، گندم را از طریق حراج الکترونیکی تحت طرح فروش بازار آزاد (OMSS) در کل مالی به فروش خواهد رساند ، به جز در دوره خرید در ایالت های گندم کار ، اضافه.
کوانتوم فروش گندم 100 لک تن تعیین شده است. اگرچه میزان جذب بیشتر باشد ، ممکن است توسط اداره غذا و توزیع عمومی بررسی شود. "
در این گزارش آمده است: نرخ پایه در سه ماهه بعدی مالیات 55 روپیه به ازای هر یک پنجم افزایش می یابد.

مطالعه بیشتر: فروش آرد گندم

 

سهام فعلیدر حال حاضر ، FCI در انبار عظیمی از بیش از 40 میلیون تن گندم نشسته است. این شامل سهام قدیمی 16 میلیون تنی تا اول آوریل و 24.2 میلیون تن دانه جدید از خرید در حال انجام است ، طبق اطلاعات رسمی.

آژانس هدف خرید گندم را برای امید به تولید رکورد 100 میلیون تن در سال جاری 35.7 میلیون تن برای سال بازاریابی 2019-20 (آوریل-مارس) تعیین کرده است.
به گفته معامله گران ، قیمت گندم در حال حاضر زیر حداقل قیمت پشتیبانی 1840 روپیه در ازای هر یک کیلوگرم حاکم است. نرخ پایه ارائه شده گندم تحت OMSS برای این مالی بسیار بالاتر از MSP و همچنین از نرخ پایه سال گذشته است.
آنها افزودند که تاجران در حال خرید گندم با نرخ ارزان تر به طور مستقیم از بازار آزاد هستند و ممکن است پس از پایان دوره خرید ، خرید FCI را در نظر بگیرند.
طی آخرین مالی ، FCI 7 میلیون تن گندم را با نرخ پایه 1900 روپیه در هر پنجم فروخته بود.

https://kimiyazar.com