سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کفسابی در شمال تهران

کفسابی در شمال تهران چه مزایای دارد؟آیا کفسابی در شما تهران کاربردی دارد؟ و . . . برای پاسخ به سوالات شما و کسب اطلاعات بیشتر با ما در کفسابی عبدی همراه باشید.

کفسابی چیست؟

 در خصوص کفسابی در شمال تهران ابتدا باید بدانید که کفسابی ، همان طورکه از نامش پیدا می باشد به معنی سابیدن سنگ و نیز برداشتن لایه از سنگ به جهت براق نمودن، آینه ای کردن، براق شدن و از بین بردن ایرادات سنگ کف ساختمان می باشد.

کفسابی در شمال تهران ،معمولا از دستگاه های مخصوصی در این حوزه استفاده می شود که از طریق آن 1 الی 4 میلی متر لایه برداری از سنگ انجام خواهد گرفت تا تمامی جرم ها و آلودگی های موجود بر روی سنگ کف را از سطح سنگ پاک نماید و همچنین علاوه بر درخشان شدن سنگ، سطح آن را نیز سیقلی، صاف و کاملا یکسان نماید و سطح سنگ را کاملا صاف و هم تراز نماید.

عملیات کفسابی در شمال تهران فقط مربوط به یک نوع کف نخواهد بود، بلکه به منظور استفاده در تمامی مصالح استفاده شده در کف ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

کفسابی در شمال تهران معمولا برای شروع کسب و کار خود در شروع کار مناسب ترین نقطه از محل را انتخاب می نماید تا در زمان انجام فرایند کفسابی هیچ بخشی از نظر جا نماند و بعد از تمام شدن کارها  همه ی ناهمواری های سطوح و جرم های روس سطح را به شکل کامل از بین خواهد برد .

با حضور به موقع خود و نیروها در محل پروژه و با مدیریت لازم در زمان، بتواند بدون اتلاف وقت و در سریع ترین زمان ممکن کار را با بهترین کیفیت تحویل کارفرما دهد.

مطالعه بیشتر: خلاصه ای بر راهنما نماشویی ساختمان

مهم ترین دلایل انجام خدمات کفسابی در شمال تهران

الف)صاف و همتراز نبودن سطح کف ساختمان ها

یکی از مهم ترین وقت های نیاز به عملیات کفسابی ساختمان زمانی می باشد که سطح کف ساختمان از حالت صاف بودن خود خارج شده باشد و نیز دچار ناهماهنگی شده باشد . این مشکل می تواند به علت توجه نکردن به ساخت و ساز ساختمان های باشد که سبب اذیت شدن در زمان رفت و آمد افراد و جابجایی وسایلشان خواهد شد.

ب)از بین نرفتن و پاک نشدن جرم های موجود و مصالح ساختمانی بر روی سنگ کف

در بعضی موارد بعد  از قرار دادن موزاییک، سنگ و سایر مصالح ممکن است سیمان، ملات، چسب و سایر مواد خارجی بر روی سطح کف ریخته خواهد شد که با روش های ساده و معمولی قابل پاکسازی نیست، در این زمان فرایند و عملیات کفسابی در شمال تهران  بهترین راه حل برای از بین بردن این مواد از روی کف ساختمان می باشد.

پ)شکسته شدن بخشی از سنگ کف و آسیب دیدن آن

این اتفاق به طور معمول به علت افتادن اجسام سنگین وزن بر روی سطح سنگ به وجود می آید که سبب شکستگی و یا اسیب دیدن مصالح ساختمانی به کار رفته در کف ساختمان می شود و وضعیت نابسمانی را در ظاهر محیط به وجود می آورد.

فواید انجام کفسابی

مجموعه کفسابی عبدی با انجام خدمات کفسابی در شمال تهران می توانند با انجام خدمات کفسابی ، تمامی پستی و بلندی های کف ساختمان را به شکلی کامل برطرف می نماید تا سطح کف ساختمان کملا پاک سازی و سیقلی شود.

عملیات کفسابی در شمال تهران در مجموعه کفسابی عبدی سبب شفافیت و هم تراز شدن سطح سنگ خواهد شد که در نهایت زیبایی خاصی را به همراه خود خواهد داشت .

بعد از انجام کفسابی همه ی جرم ها و خطوط و شکاف موجود بر روی سنگ کف کاملا از بین خواهد رفت و همانند روز اول زیبا و درخشان خواهد شد.

کفسابی در شمال تهران سبب بیشتر شدن دوام و عمر مفید سنگ خواهد شد. به این دلیل که با پوشیده شدن درزهای لای سنگ ها از طریق بتونه از نفوذ رطوبت و آلودگی به داخل آن جلوگیری خواهد کرد و سبب افزایش مقاومت سنگ خواهد شد .

مراحل  انجام کفسابی

مراحل انجام کفسابی در شمال تهران به این صورت می باشد که مرحله اول در آن از بین بردن برخی ناهمواری های موجود در کف ساختمان می باشد.

1-کفساب در این زمان باید به جهت از بین بردن جرم ها و مصالحی که بر روی کف موجود است شروع به کار نماید و سطح کف را تا حد ممکن صاف و هم تراز نماید که از لقمه 30 یا 40 در آن استفاده می شود .جنس مصالحی که مصرف می شود رابطه مستقیمی با اجرای فرایند کفسابی خواهد داشت و به همین دلیل این مرحله از اهمیت و دقت خیلی بالایی برخوردار است.

2-در دومین مرحله از کفسابی در شمال تهران برای از بین بردن و یا کمرنگ کردن خطوط بجا مانده از کفسابی مرحله اول می باشد، کفساب لقمه سنگ 60 را استفاده خواهد کرد .

3-در مرحله سوم برای صیقلی کردن سنگ کف باید از لقمه سنگ های به نسبت نرم تر مانند لقمه سنگ 120 برای عملیات ساب زنی استفاده شود .

لازم به ذکر است که عملیات بتونه کاری در مرحله دوم و یا سوم حتما باید انجام بگیرد تا تمامی درزها و شکاف های مابین سنگ ها پر بشوند تا از ورود آب و آلودگی جلوگیری به عمل آید .

4-در مرحله چهارم باید شروع به برطرف شدن خط و خطوط های به وجود آمده بر روی کف سنگ کرد که این مرحله بعد از تمام شدن عمل بتونه کاری، انجام داد. در کفسابی در شمال تهران در مجموعه کفسابی عبدی برای شروع عملیات کفساب در شروع کار از لقمه سنگ 220 استفاده می کنند و بعد از آن به جهت رفع کامل ایرادات و هموار کردن سطح سنگ به ترتیب لقمه سنگ های 320، 400 و 600 را مورد استفاده قرار خواهند داد .

و در اخر برای شفاف شدن و درخشانی بیشتر سنگ ها از سیناکس یا همان لقمه سنگ ایتالیایی استفاده می کنند که در حال حاضر یکی از بهترین لقمه سنگ ها در بازار محسوب خواهد شد.

ترتیب انجام مراحل کفسابی

کفسابی در شمال تهران در مجموعه کفسابی عبدی به این صورت می باشد که در قدم های ابتدایی باید همه کارشناسان مربوطه در محل پروژه حضور پیدا کنند و تمامی موارد مرتبط با عملیات کفسابی که شامل قدمت بنا، زمان پایان مراحل ساخت، میزان آسیب دیدگی های موجود در کف ساختمان، میزان هم ترازی کف سنگ ، متراژ کف و تمامی موارد موجود را بررسی نمایند .

برآورد میزان هزینه کفسابی

عوامل خیلی زیادی همانند جنس سنگ کف ساختمان، تعداد طبقات، متراژ کف ساختمان و مدت زمان انجام آن در هزینه انجام خدمات کفسابی در مجموعه کفسابی عبدی تاثیر گذار می باشد.

تمیز شدن سطوح سنگ

در مرحله دوم و بعد از بررسی موارد مشخص شده به وسیله کارشناس ارسالی از سمت شرکت کفسابی عبدی، باید سطح ساختمان کاملا تمیز و بدون آشغال و مصالح باشد. به این شکل که همه ی مصالح و گرد و خاک های بنایی و سایر آشغال های بزرگ موجود در محل جمع آوری شود تا سرعت انجام کفسابی بالاتر برود و کفسابی در شمال تهران به درستی و با حداکثر سرعت موجود انجام شود .

 کلام آخر

برای انجام کفسابی در شمال تهران در مجموعه کفسابی عبدی،شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما با مشاوره رایگان شما را راهنمایی کنند.