سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا برای برقراری ارتباط با خوانندگان جوانتر باید از اینستاگرام ا

آیا نشریه شما سعی کرده است از اینستاگرام برای ارتباط با خوانندگان جوان استفاده کند؟ در اینجا دلیل این استراتژی است که ارزش آزمایش آن را دارد.

تبلیغ کنندگان مخاطبان کم سن و سال را می خواهند و ناشران اخبار تلاش می کنند تا محصولات خود را ارائه دهند.

برای دهه ها ، با ارزش ترین جمعیت سنی برای تبلیغ کنندگان گروه 18 تا 34 سال بوده است. مصرف کنندگان در این گروه مصرف کنندگان زیادی هستند ، و آنها طبق روش های خاص خود انتخاب نشده اند ، بنابراین معمولاً به دنبال آزمایش محصولات و مارک های جدید هستند.

رسانه های اجتماعی در جلب توجه این جمعیت شناسی جوان تر ، کار بزرگی انجام داده اند ، اما ناشران خبری دیجیتال هنوز راهی برای پیشگیری دارند. میانگین سنی یک فرد بالغ که آنلاین می شود 43 سال است و متوسط ??سن فردی که اخبار آنلاین را می خواند 41 سال است. خوانندگانی که برای استفاده از اخبار از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند ، با سن متوسط ??38 سالگی کمی جوان تر هستند ، اما این هنوز هم خارج از با ارزش ترین جمعیت در میان تبلیغ کنندگان آنلاین.

ناشران اخبار دیجیتال در تلاش برای جذب مخاطبان جوان و همچنین افزایش مشترکان خود ، از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام استفاده می کنند.

شصت و سه درصد از کاربران اینستاگرام بین سنین 18 تا 34 سال هستند – تبلیغ کنندگان مطلوب جمعیتی خواستگاری می کنند – و کاربران روزانه 35x باور نکردنی اینستاگرام را روی تلفن های خود باز می کنند. این نقاط داده خدمات اشتراک عکس و فیلم را به یکی از بسترهای اصلی ناشران در زمینه رشد دیجیتال تبدیل کرده است.

براساس گزارش اخبار دیجیتال 2020 از رویترز ، در دو سال گذشته استفاده از اینستاگرام برای مصرف اخبار در تمام گروه های سنی دو برابر شده است. اینستاگرام اکنون قرار است به عنوان یک منبع خبری از محبوبیت توییتر پیشی بگیرد و باعث شود ناشران بیشتری بخواهند از اینستاگرام برای ارتباط با خوانندگان جوان استفاده کنند.

استراتژی های اینستاگرام برای ناشران

ناشران اخبار دیجیتال اینستاگرام را به عنوان بستری برای مصرف اخبار و ابزاری برای یافتن خوانندگان جوان جدی می گیرند. انتشاراتی مانند اکونومیست ، که استراتژی قوی اینستاگرام دارد ، هر هفته به طور متوسط ??50 بار پست می کند.

اکونومیست همچنین توالی هایی را برای ارسال داستان های اینستاگرام ایجاد کرده است. هر یکشنبه ، اکونومیست “آخر هفته می خواند” را با تصاویری از شش مقاله از بهترین هفته و پیوندهای مربوط به هر یک از این مقاله ها ارسال می کند.

استراتژی اینستاگرام که توسط اکونومیست تهیه شده است ، ترکیبی از درآمد ترافیک و تبلیغات است. پیوند به مقالات این نشریه باعث مراجعه به وب سایت آن می شود ، اما اکونومیست همچنین با قرار دادن تبلیغات در وسط هر “دنباله” داستان ، درآمدزایی می کند. آن تبلیغات که به صورت عکسهای عمودی یا صفحه ای تمام صفحه ظاهر می شوند ، دارای پیوندهایی به بالا هستند که دنبال کنندگان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر روی آنها کلیک کنند یا از وب سایت تبلیغ کننده بازدید کنند.

ناشران دیجیتال کوچکتر می توانند از استراتژی اینستاگرام که توسط اکونومیست پیشگام است چیزهای زیادی بیاموزند. نه تنها ناشران باید شروع به ارسال محبوب ترین مقالات خود در Instagram Stories کنند ، بلکه می توانند هنگام کار با تبلیغ کنندگان موجود ، از Instagram به عنوان یک ابزار فروش استفاده کنند. تبلیغ کنندگان مشاغل محلی برای جلب مخاطبان جدید هزینه بالایی پرداخت می کنند و اینستاگرام راهی برای ناشران برای انجام این کار فراهم می کند.

برای دستیابی به موفقیت در این استراتژی ، ناشران باید ردیابی معیارهای رسانه های اجتماعی خود را دنبال کنند و از نزدیک دنبال رشد پیروان باشند. تبلیغ کنندگان می خواهند بدانند که چه تعداد افراد تبلیغات خود را مشاهده می کنند و میزان تعامل آنها را انتظار دارند.

استراتژی دیگری که ناشرانی که از اینستاگرام برای ارتباط با خوانندگان جوان استفاده می کنند ، ارسال عکس های صفحه ای و کارت های نقل قول قابل به اشتراک گذاری است که پیروان نوجوان و بیست ساله احتمالاً آنها را به صورت آنلاین با دوستانشان به اشتراک می گذارند. وقتی گاردین مجموعه ای از کارت های نقل قول را از مقاله ای در مورد افرادی که تصمیم گرفته اند بدون کودک زندگی کنند ، به اشتراک گذاشت ، ناشر 14000 اشتراک کسب کرد و به 1.6 میلیون حساب رسید.

درآمدزایی با اینستاگرام

سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، مانند اینستاگرام و سایر برنامه ها ، ده ها فرصت برای درآمدزایی در اختیار ناشران قرار می دهند. ناشران همچنین می توانند با استفاده از اینستاگرام برای برقراری ارتباط با خوانندگان جوان که در آینده به مشترکین پرداخت می شوند ، از موفقیت خود استفاده کنند.

در اینجا چهار راهی وجود دارد که ناشران می توانند از اینستاگرام برای ارتباط با خوانندگان جوان و درآمدزایی از طریق سیستم عامل استفاده کنند.

  • دنبال کنندگان اینستاگرام را برای ثبت نام در خبرنامه های ایمیل تشویق کنید.
  • پیوند به مقالات محبوب به عنوان راهی برای افزایش بازدید وب سایت.
  • برای به دست آوردن خوانندگان نسل بعدی از Stories استفاده کنید.
  • تبلیغات موجود را در داستانهای پشتیبانی شده تبلیغ کنید.