سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعداد و معنی تاتو های جانی دپ

#1 Native American Head

اولین تاتو های جانی برای میراث اجدادی – در دو سر راست خود – یک رئیس هندی چروکی است. او می گوید: “من وقتی در هالیوود به نوعی لکه دار شدم ، خالکوبی کردم … 1983 ، 1984. که آن موقع من 17 سال داشتم.”

#2 Heart & Betty Sue

نام مادرش “بتی سو” در قلب است و برخی قبیله ها در بازوی چپ سمت چپ خود شکوفا می شوند. او آن را در 31 مه 1988 تاتو کرد.

#3 Wino Forever

یک بار خال کوبی او به دوست دختر وینونا رایدر با کلمات “وینونا برای همیشه” اختصاص داده شده بود ، اما بعداً لیزر آن را به صورت “وینو برای همیشه” ویرایش کرد – خال کوبی روی بازوی راست راست او است.

#4 Inverted Triangle

این مثلث ابتدا توسط نقاش روسی ایلیا چاسنیک در سال 1925 ترسیم شد. Chasnik بخشی از گروهی بود که آرمان کمونیستی برای تولید هنر را به سود کارگر در آغوش گرفت و بسیاری از پروژه های هنری عمومی را ترتیب داد – شاید این تاتو برای جانی معنای سیاسی داشته باشد. عکسی از او وجود دارد که در کنار تصویر قرار دارد.

#5 The Brave Symbol

این نماد از فیلم او شجاع او در بازوی راست خود است. او آن را حوالی پاییز 1998 تاتو کرد.

#6 Three rectangles

سه مستطیل کوچک در انگشت نشانه سمت راست وی یافت می شود. وی زمانی آنها را “دودل تلفن دائمی” توصیف کرد.

#7 Number ‘3’

در سمت چپ او این شماره 3 است. با توجه به این 3 ، وی در مورد سه نفر در مجله Young Flix در آوریل 1996 اظهار داشت: “سه نوع برای من یک نوع خاص است. این یک شماره بسیار خلاق است مثلث ، تثلیث – می دانید ، دو نفر شخص دیگری را می سازند. سه عدد عرفانی و جادویی است. ” اما چندی پیش در مصاحبه ای گفت که او و دوستش “فقط یک روز آن را آنجا گذاشتند در حالی که حوصله خود را می کشیدند؟” همین خال کوبی آلیسون ، ونسا پارادیس ، بر روی گردن خود دارد. و همان 3 (با این قلم دقیق) در اعتبار فیلم Brave ظاهر می شود.

 

#8 Lily-Rose

#9 Jack and Flying Bird

از فیلم دزدان دریایی کارائیب – نفرین مروارید سیاه ، او تاتو خود را زد ، به طوری که پرنده به سمت جانی پرواز می کند ، و نام فرزند خود را اضافه کرد.

 

#10 Skull and Crossbones

در پایین پای راست جانی ، جمجمه ای وجود دارد که دارای علامت هایی با عنوان “مرگ حتمی است” است.

#11 ?

خال کوبی علامت سوال در سمت راست پا بر روی مچ پا. این بخشی از نماد The Brave است.

#12 Silence Exile Cunning

تاتو روی بازوی جانی برای اولین بار در جوایز فیلم MTV ، دوم ژوئن 2008 ظاهر شد و می خواند “Silence Exile Cunning” ، نقل قولی از کتاب جیمز جویس با عنوان “یک پرتره از هنرمند به عنوان یک مرد جوان”. در پنج صفحه پایان کتاب ، می توانیم این نقل قول را از شخصیت اصلی استفان بیابیم: “من به شما می گویم چه خواهم کرد و چه نخواهم کرد. من به آنچه که من دیگر اعتقاد ندارم ، خواه آن را خود وطن خود ، وطنم یا کلیسای خود بدانم خدمت خواهم کرد: و من سعی خواهم کرد تا خودم را به شکلی از زندگی یا هنر به همان اندازه آزادانه که می توانم بیان کنم و کاملاً به همان اندازه که هستم. می توانم با استفاده از دفاع من تنها اسلحه هایی را که به خودم اجازه می دهم استفاده کنم – سکوت ، تبعید و حیله گری. ”

#13 Three Hearts

تاتو قلب روی بازوی سمت چپ جانی برای اولین بار در طول فیلمبرداری برای دفتر خاطرات Rum در پورتوریکو ، مارس 2009 ظاهر شد.

#14 & #15 Sailor and Waitress

احتمالاً در 20 دسامبر 2009 ، جانی دو خالکوبی دیگر در کلوپ اجتماعی shamrock زده است. اطلاعاتی وجود داشت ، او آن روز به مدت 2 ساعت در آنجا بود (هرچند که خال کوبی ها باید زمان بیشتری را می گرفت). خال کوبی روی بازوی راست پدر بزرگ او به عنوان ملوان است. خال کوبی روی بازوی دیگر مادر خود را با لباس پیشخدمت نشان می دهد (او قبلاً در Holiday Inn کار می کرد).

#16 Gonzo Fist

در جلوی ساق سمت چپ ، جانی یک مشت گونزو دارد که برای اولین بار هنگام فیلمبرداری Pirates of the Caribbean 4 در تاریخ 22 ژوئن 2010 در هاوایی ظاهر شد. بالای مشت گونزو ، جانی نوشتن مطالبی دارد. او آن را چند روز بعد گرفت.

#17 Skull

این خال کوبی برای اولین بار در بازوی راست جانی در کنسرت Voices for Justice در آرکانزاس در تاریخ 28 اوت 2010 ظاهر شد.

#18 Salve Ogum

در خارج از بازوی چپ ، جانی یک خال کوبی “Ogum” و نوشته Salve Ogum دارد. اوگوم یک خدای آفریقایی-آمریکایی است. به عنوان یک شخصیت طنز استریپ با تاج به تصویر کشیده شده است. این ممکن است که جانی طرح خود از نماد را ترسیم کند. “Salve” پرتغالی / لاتین است و به معنی “سلام” یا “نجات” است. جاناتان شاو خال کوبی را در سال 2010 در آنجا قرار داد ، در حالی که مدتی را با جانی در هاوایی گذراند.

#19 3 small dots

3 نقطه کوچک جانی در داخل مچ پا سمت چپ خود قرار دارد. آنها ابتدا در هنگام فیلمبرداری Pirates of the Caribbean-The Curse of Pearl Black ظاهر شدند. جانی عاشق شماره 3 است!

#20 Rook

جانی در اواخر ماه ژوئیه یا اوت 2011 خال کوبی جدیدی پیدا کرد. این در بازوی پای چپ او ، زیر خال کوبی Salve Ogum است. این دلتنگی است ، عکس از کارت بازی به نام “Rook” ، یک بازی محبوب در شرق کنتاکی. جانی 2 کارت در کارت که rook در 3 نگه دارد تغییر داد.

 

آموزش تاتو را با قصر روشان پیش ببرید.

 https://ghasreroshan.com/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AA%D8%A7%D8%AA%D9%88/